850 lóerő talán már elég lesz a Porsche 911 Turbo S-ben
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
Egy 70 millió forint feletti árú autóról beszélünk.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Más abból az összegből egy nagyon komoly autót vásárol, amennyibe ennek a Porschénak csak a különleges színe került.
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
Egy-egy ilyen rendezvényen nem ritka, hogy nem annyian érnek célba, mint ahányan indultak. Jobb esetben csak a kocsik sérülnek.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
A 911 Turbo S sem mondható szerény vagy gyenge sportkocsinak, de ez az új változat mindenben túltesz rajta.
Van amikor a kevesebb a gyakorlatban bizony több, és most már tudjuk, hogy ez a mondás alapvetően a Porschékra is igaz.
Egymás után végigpróbáltuk az összes új Porschét, így most első kézből számolhatunk be az igen sportos német járgányok érdekességeiről. És az első elektromos Porschéról is hozunk új infókat.
A világhírű focista Instagram-odalára posztolt egy fotót nemsokkal a díjátadó után.
A 911 Turbo és a Turbo S is megkapta a kötelező ráncfelvarrást melynek részeként 20 lóerővel izmosabbak lettek, a fogyasztásuk viszont több mint fél literrel csökkent.
A hazai importőr jóvoltából élménydús ízelítőt kaphattunk a stuttgartiak aktuális modellpalettájából, melynek köszönhetően azóta is fülünkben cseng a boxermotor érces hangja és a V8-as blokk orgánuma. Emellett arra is fény derült, hogy milyen érzés átélni a 3 másodperces nulla-százas gyorsulást, valamint tényleg hozható-e a 4 liter alatti átlagfogyasztás egy kéttonnás luxusterepjáróval.
A váratlan lángra lobbanás a Ferrarikra és a Lamborghinikre jellemző, de nem kizárólag az olasz sportkocsikkal történhet ilyesmi. Néhány napja Kaliforniában például egy Porsche 911 Turbo S gyulladt ki nagy hirtelenséggel.
Olasz, japán, német, brit és amerikai sportautók feszülnek egymásnak a kifutópályán, hogy kiderüljön, melyikük futja a leggyorsabban a negyedmérföldes sprintet. Megfizethető árú kompakttól kezdve az összekeres sportautón át egészen az amcsi izomautóig terjed a felhozatal, bónuszként pedig a BMW hibrid sportkocsija is megmutatja a benne rejlő potenciált.