850 lóerő talán már elég lesz a Porsche 911 Turbo S-ben
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Más abból az összegből egy nagyon komoly autót vásárol, amennyibe ennek a Porschénak csak a különleges színe került.
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Van amikor a kevesebb a gyakorlatban bizony több, és most már tudjuk, hogy ez a mondás alapvetően a Porschékra is igaz.
Egymás után végigpróbáltuk az összes új Porschét, így most első kézből számolhatunk be az igen sportos német járgányok érdekességeiről. És az első elektromos Porschéról is hozunk új infókat.
A hazai importőr jóvoltából élménydús ízelítőt kaphattunk a stuttgartiak aktuális modellpalettájából, melynek köszönhetően azóta is fülünkben cseng a boxermotor érces hangja és a V8-as blokk orgánuma. Emellett arra is fény derült, hogy milyen érzés átélni a 3 másodperces nulla-százas gyorsulást, valamint tényleg hozható-e a 4 liter alatti átlagfogyasztás egy kéttonnás luxusterepjáróval.
Olasz, japán, német, brit és amerikai sportautók feszülnek egymásnak a kifutópályán, hogy kiderüljön, melyikük futja a leggyorsabban a negyedmérföldes sprintet. Megfizethető árú kompakttól kezdve az összekeres sportautón át egészen az amcsi izomautóig terjed a felhozatal, bónuszként pedig a BMW hibrid sportkocsija is megmutatja a benne rejlő potenciált.